Regularna obecność w branżowych mediach to jeden z najważniejszych elementów w budowaniu wizerunku artysty. Poprawna komunikacja z mediami może przynieść szereg korzyści: wzrost popularności i rozpoznawalności, wzmocnienie „szumu branżowego”, nowi fani, wzrost sprzedaży, dotarcie do osób decyzyjnych w branży muzycznej (wydawcy, agencje artystyczne, menedżerowie, kuratorzy popularnych playlist, itd).
Oferujemy wsparcie w zakresie komunikacji między artystą/zespołem a dziennikarzami, portalami tematycznymi. Na podstawie otrzymanych lub zebranych informacji stworzymy notki prasowe i prześlemy do wyselekcjonowanej listy kontaktów.
W ramach „Biura prasowego” oferujemy usługi copywriterskie: pisanie artykułów, notek prasowych, recenzji, biografii, przygotowanie zestawu prasowego (EPK), tworzenie e-maili promocyjnych, zgłoszeniowych.
OFERTA
– przygotowywanie materiałów prasowych, promocyjnych
– dystrybucja treści do dziennikarzy (portali muzycznych, blogów)
– dbanie o obecność w mediach
– pomoc w kreowaniu i utrwalaniu wizerunku artysty
– realizacja zgłoszeń, przygotowanie niezbędnych treści